onsdag 15 februari 2012

Dagens outfit + ny frisyr

Jag har äntligen fått tummen ur och fått klippt mig! Och jag är så nöjd. Jag ska nog aldrig ha långt hår igen. Det här är så mycket bättre, lättskött, enklare att styla till det poprufs jag vill ha och så går det åt mindre färg när man färgar. Idel fördelar helt enkelt.
Och så en dagens outfit på det:

Kjolen är från ASOS via Amanda, toppen är från Cubus och finns i ett antal färger i butik just nu, fjäderörhängena är också från Cubus och finns i cerise och neongult också i butik just nu, och skärpet är ett gammalt från H&M. Till detta har jag svarta strumpbyxor som är svåra att få med när man fotar med självutlösaren. Men å andra sidan, de är ju inte så mycket att se ändå. ^^

2 kommentarer:

  1. IIIh, är det DU som köpte min gamla kjol. Yeey, vad fin du är i den! Gillar skarpt din blogg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh yes, it is, och jag älskar den! Sån himla tur att du ville sälja den när jag precis insett att jag ångrade att jag inte köpte den när den fanns i "butik" :)

      Tack så mycket, vad kul att du gillar min blogg! Jag älskar din blogg, jag har följt den ända från starten :)

      Radera