onsdag 5 september 2012

OOTD 5/9

Idag känner jag mig lite som Amanda! Edgy liksom, fast med mitt vanliga hippieröda hår såklart.
Snygg känner jag mig iallafall! Kanske kan jag bli lite mer edgy den här hösten ändå, om det känns så här bra!

Hursomhelst, det här har jag på mig;
Bästa strumpbyxorna från H&M, 200 den
Tunika/blus från H&M
Minikjol under blusen från Indiska
Den nya fantastiska sammetsjackan från Domino Dollhouse
Mina bästa örhängen från H&M
Och den gamla vanliga väskan. Jag har andra väskor, jag lovar, jag är bara väldigt dålig på att använda dem.

2 kommentarer:

  1. Fint! Vad är det för strumpbyxor? Har alltid klänning och riktigt bra strumpbyxor är svåra att hitta.
    Hm säger du...vilka storlekar finns de i?

    SvaraRadera
  2. Hej du! Visst är det svårt att hitta bra strumpbyxor! Jag kommer dö om dessa försvinner ut sortimentet! Dessa är det: http://www.hm.com/se/product/93990?article=93990-A
    De finns i upp till storlek XL. Jag köper L, så XL borde passa iallafall en 54. De är supersköna och verkligen heltäckande! :)

    SvaraRadera