tisdag 4 december 2012

Önskelista

Jag önskar mig nästan alltid bara praktiska saker. Jag är själv redan så bra på att unna mig fina klänningar och annat lull-lull, så när det är dags att distribuera önskelista så tänker jag rejält och praktiskt. Nya, supersköna trosor, så att jag kan rensa ut några gamla obekväma, sköna vintervärmare, men också lite vardagslyx i form av en ny Body butter och en pysselattiralj. Vad önskar du dig?
Ett gäng rejäla trosor från Twilfit

Body butter med doft av persika, från Body shop



Yo-yo maker Large från Stoff och stil

Med en yo-yo maker gör man såna här! Bild härifrån
Mamelucker i stickat siden från Twilfit. För att hålla stjärten varm under kjolen i vinter!
Ullstrumpor, t ex dessa från Naturkompaniet

2 kommentarer:

  1. Själv önskar jag mig en massa te, ny plånbok, hårfärg och en borrmaskin. Så lite praktiskt och lite jag-vill-ha-för-att. :) För övrigt: rejäla trosor<3

    SvaraRadera
  2. Låter superbra tycker jag. Och ja, gud, rejäla trosor! När man köpt sitt första par maxitrosor så vill man aldrig gå tillbaka, hur söta än alla färgglada små hipsters är; it just ain't worth it. ^^

    SvaraRadera