fredag 27 april 2012

Pasteller

Det har blivit lite shopping de senaste veckorna, trots att jag inte har något sommarjobb och borde hålla hårt i vartenda korvöre. Men vad gör man när sånt här fint dyker upp på Asos? Man är ju bara människa.



 Klänningen är denna från Asos, det absinthgröna halsbandet köpte jag på H&M för några veckor sen.
Parkasen fick jag för bara 49 kr när jag köpte en baddräkt på Ellos! Baddräkten var dock kass, men parkasen fick jag behålla. Yay! Och visst, den är tunn, men jag tror den blir ganska lagom för våren och sommaren. Med en tröja under funkar den nog även för lite kyligt väder.

3 kommentarer:

  1. Men åååh. Klänningen passar dig hur bra som helst, sockersött och fint! Ett toppenköp.. Gillar den här delen i texten också: "Man är ju bara människa.", haha. Kanske ska köpa mig en jag med då :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Vi är inte "bara en människa". Vi är shoppinggalningar som rättfärdigar vårt beteende. ;) Hihi.

    SvaraRadera
  3. This is a beautiful outfit! You're gorgeous :)

    SvaraRadera