tisdag 6 november 2012

Tack!

Jag måste bara ta tillfället i akt och tacka för alla fina ord jag fick på mitt inlägg om min väg in i fatshionrörelsen. Ni ska veta att jag är så innerligen glad för varenda läsare jag har, och att jag blir helt löjligt glad när jag får kommentarer. Det var dessutom en lite jobbig post att skriva, men samtidigt så himla intressant att gräva i sitt inre och hitta sånt man nästan förträngt. Därför blir det så extra fint när man får kommentarer med hejarop och folk som känner igen sig!

Det är som om att den där världen öppnar sig på nytt varje gång; jag är inte ensam! Det finns fler som haft snarlika erfarenheter, och vi är många. Det är provocerande och trösterikt på samma gång. Som Charlotte skriver: "Våra liknande erfarenheter visar ju också på hur systematiskt det är - Självhatet hos tjocka, hur "den goda tjockisen" verkligen är en realitet. Skit att det är så - Bra att vi upptäckt det".

Jag säger som jag sagt förr; gråt inte, kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar