torsdag 8 mars 2012

Turkost halsband + Marni for H&M


Yes, no? Jag gillar det! Halsbandet är från Indiska och jag har sett att de ska komma med ett liknande till våren fast i rött. Indiska är ju i allmänhet bra på snygga klumpiga smycken tycker jag.

Jag tycker att den här kombon påminner mig om något väldigt aktuellt, det känns lite Marni for H&M med chunky halsband och batik-etno-mönster? Jag älskar kollektionen men den går ju tyvärr bara upp till storlek 42, så en annan får ju jobba med det man redan har : )

Annars hade jag gärna köpt någon av de här tre klänningarna, eller för all del vilket plagg som helst med samma mönster som den längst till vänster.

1 kommentar:

  1. Jättefint! Är extremt förtjust i kombinationer som sådär nääästan skär sig men istället lyfter varandra så kontrasterna blir makalösa. Turkost är ju dessutom min favoritfärg så alla tummar upp.

    www.aenigma.se

    SvaraRadera