tisdag 24 september 2013

30 dagar, 20 outfits!

Jag har, efter att ha bläddrat igenom mitt arkiv, insett att jag lagt upp alldeles för få outfits i den här bloggen. Det är ju omöjligt att bilda sig en uppfattning om min stil utifrån de få bilder jag lagt upp! Inte ens jag kan utröna vad som är "jag".

Men det tänker jag ändra på från och med imorgon, genom att lägga upp en outfit varje vardag, i en hel månad. Då går jag på praktik, och kommer därför behöva se representabel ut varje dag i en hel månad, alltså inte som när man pluggar, och har i snitt två dagar i veckan då man inte ens behöver ta av sig pyjamasen. Helgerna gör jag till undantag för att inte bli för ambitiös. Plus att jag brukar se rätt risig ut på helgerna för då är jag och sambon oftast i vårt hus och grejar, så då blir det mest blåbyxor.

Hursomhelst! Eftersom jag ska bli lärare så gör jag naturligtvis praktik på en skola, vilket inte kommer generera de mest fantasifulla och komplicerade outfitsen, men likväl lite inspiration i vardagen. På torsdag kör jag igång! :)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack, vad kul att du tycker det! Jag ska göra mitt bästa för att infria förväntningarna! :)

      Radera