onsdag 11 juli 2012

Festival!

I helgen var jag och sambon på festival. Inte på Roskilde, som man skulle kunna tro eftersom det var samma helg, utan på en liten hippiefestival utanför Växjö. Där är alla välkomna, barn som vuxna, tonåringar som pensionärer, människor som djur, och det gillar jag! Åldersblandade festivaler är de bästa tycker jag.
Det här hade jag på mig en dag, är det hippiefestival så är det!:
Klänning från Indiska
Skor från H&M
Väskan har min svärmor köpt till mig i Israel. Den är min ständiga följeslagare!

Lite fler bilder från festivalen

Kille som släpar ved till pizzaugnen. Alltså, pizza bakad över öppen eld, det är fantastiskt.

Det fina, men lite risiga, boningshuset på gården



Mycket skrot att fota, titta på, förundras och förfasas över

Många lustiga byggen


1 kommentar:

  1. Underbara bilder från festivalen och shit vad snygg du var på den. Klänningen var asläcker och klädde dig fantastiskt bra!!

    SvaraRadera